|
WELKOM OP DE WEBSITE VAN REFLEXZONETHERAPIE ZOETERMEER |
||
- klachtenregeling - |
|||
|
Bij het verlenen van goede zorg past een goede omgang met signalen van
onvrede over de zorg of de diensten. Als VNRT therapeute ben ik op grond van
de WKKGZ (Wet kwaliteit, klachten, en geschillen zorg), verplicht een
klachtenregeling te treffen voor mijn cliënten. Dit wordt geregeld via mijn
beroepsvereniging VNRT. De VNRT heeft een klachtenreglement opgesteld waarin de algemene regels
van de VNRT voor de omgang met
onvrede, ervaren tekorten of klachten staan beschreven. |
|
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
U HEEFT EEN KLACHT, WAT NU? ·
Het is belangrijk om uw onvrede of klacht met mij bespreekbaar te maken.
Zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen. ·
Kunt u uw onvrede of klacht niet met mij bespreken, laat de situatie dit
niet toe of komen we er samen niet uit? Dan kunt u gebruik maken van een gratis en
onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon ondersteunt u bij het
formuleren van uw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van een oplossing. ·
Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop uw onvrede of
klacht is afgehandeld voor u onbevredigend is, dan kunt u zich wenden tot de
geschillencommissie Complementaire en Alternatieve Geneeswijzen. Als reflexzonetherapeute ben ik aangesloten
bij de SCAG: Stichting Complementaire en Alternatieve Geneeswijzen . Deze
geschillencommissie is onafhankelijk van alle partijen en gespecialiseerd in
complementaire zorg. Een uitspraak van deze geschillencommissie over uw
klacht/geschil is bindend voor zowel u als de reflexzonetherapeute. Meer informatie kunt u op de website van de VNRT vinden (www.vnrt.nl) : klachtenregeling VNRT onder het kopje “over VNRT”. |
|
|
|
|
copyright Reflexzonetherapie Zoetermeer
<> webdesign: Learn and Design |
|